ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.5K
دکتر محمدباقر شریف کاظمی

محمدباقر شریف کاظمی

شماره نظام پزشکی: 29651
فلوشیپ اکو کاردیوگرافی
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - بولوار سیبویه -سه را آستانه
به همراه داشتن کد پیگیری الزامی است (حتی الامکان قبض نوبت را نیز همراه داشته باشید) در نظر داشته باشید که ساعت نوبت به صورت تقریبی می باشد حداقل 30 دقیقه قبل از شروع نوبت در محل حضور داشته باشید در زمان مراجعه حتما کارت ملی و  دفترچه بیمه خود را به همراه داشته باشید درصورتیکه مشخصات نوبت گرفته شده با اطلاعات بیمار هم خوانی نداشته باشد، نوبت حذف خواهد شد کلیه مسئولیت ناشی از عدم مراجعه به موقع بر عهده بیمار می باشد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدباقر شریف کاظمی را داشته است.

نظرات در مورد محمدباقر شریف کاظمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدباقر شریف کاظمی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی در شهر شیراز است. مطب دکتر محمدباقر شریف کاظمی در بولوار سیبویه -سه را آستانه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-37398811 تماس بگیرید.

تاکنون 1.5K نفر از پروفایل دکتر محمدباقر شریف کاظمی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدباقر شریف کاظمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اکو کاردیوگرافی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدباقر شریف کاظمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدباقر شریف کاظمی: شیراز، بولوار سیبویه -سه را آستانه
  • تلفن مطب دکتر محمدباقر شریف کاظمی: 071-37398811
  • تخصص دکتر محمدباقر شریف کاظمی: فلوشیپ اکو کاردیوگرافی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل