ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
793
دکتر محمدحسین رجائی

محمدحسین رجائی

شماره نظام پزشکی: د-31679
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

همدان - همدان، بلوار ارم، بیمارستان شهید بهشتی، داروخانه سرپایی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدحسین رجائی را داشته است.

نظرات در مورد محمدحسین رجائی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدحسین رجائی، دکترای داروسازی در شهر همدان است. مطب دکتر محمدحسین رجائی در همدان، بلوار ارم، بیمارستان شهید بهشتی، داروخانه سرپایی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 081-38380703 تماس بگیرید.

تاکنون 793 نفر از پروفایل دکتر محمدحسین رجائی، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدحسین رجائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدحسین رجائی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدحسین رجائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدحسین رجائی: همدان، همدان، بلوار ارم، بیمارستان شهید بهشتی، داروخانه سرپایی
  • تلفن مطب دکتر محمدحسین رجائی: 081-38380703
  • تخصص دکتر محمدحسین رجائی: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل