ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
779
دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی

محمدحسین عظیم زاده اردبیلی

شماره نظام پزشکی: 190633
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ورامینی، برادران شکری، یازدهم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدحسین عظیم زاده اردبیلی را داشته است.

نظرات در مورد محمدحسین عظیم زاده اردبیلی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی در تهران، ورامینی، برادران شکری، یازدهم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55838943 تماس بگیرید.

تاکنون 779 نفر از پروفایل دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی: تهران، تهران، ورامینی، برادران شکری، یازدهم
  • تلفن مطب دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی: 021-55838943
  • تخصص دکتر محمدحسین عظیم زاده اردبیلی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل