ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
843
دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان

محمدرضا اخوتیان اردکان

شماره نظام پزشکی: 156773
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اردکان - اردکان، بلوار امام خمینی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا اخوتیان اردکان را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا اخوتیان اردکان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان، دکترای پزشکی در شهر اردکان است. مطب دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان در اردکان، بلوار امام خمینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-32254932 تماس بگیرید.

تاکنون 843 نفر از پروفایل دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان فردا 7:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان: اردکان، اردکان، بلوار امام خمینی
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان: 035-32254932
  • تخصص دکتر محمدرضا اخوتیان اردکان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل