ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
727
دکتر دکتر محمدرضا افشار

دکتر محمدرضا افشار

شماره نظام پزشکی: گ878
گفتار درمانی
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: امروز 8:00 صبح

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر محمدرضا افشار را داشته است.

نظرات در مورد دکتر محمدرضا افشار

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر محمدرضا افشار، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر محمدرضا افشار در خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه. واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55419151-5 تماس بگیرید.

تاکنون 727 نفر از پروفایل دکتر دکتر محمدرضا افشار، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر محمدرضا افشار در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر محمدرضا افشار 22 اردیبهشت 9:15 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر محمدرضا افشار، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر محمدرضا افشار: تهران، خیابان کارگر جنوبی، پایین تر از چهارراه لشگر، بیمارستان روزبه.
  • تلفن مطب دکتر دکتر محمدرضا افشار: 021-55419151-5
  • تخصص دکتر دکتر محمدرضا افشار: گفتار درمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل