ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
7.1K
دکتر محمدرضا مزیدی

محمدرضا مزیدی

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 147878
دکترای دندانپزشکی
91%
رضایت (110 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت

آدرس و تلفن تماس

یزد - خیابان کاشانی بعد از سه راه هراتی کوچه مریم کاشانی 48 ساختمان پزشکان ناز
یزد - محل کار: خ کاشانی کوچه علوی
درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر محمدرضا مزیدی دوره دکترای حرفه ای پزشکی خود را در سال 1392 در رشته کارشناسی فیزیوتراپی گذرانده اند. مطب ایشان با بیش از 8 سال سابقه طبابت در استان یزد می‌باشد.شما می‌توانید برای دریافت نوبت از طریق پروفایل ایشان و ثبت نوبت حضوری نسبت به دریافت نوبت اقدام نمائید، همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات تماس و آدرس ایشان با شماره تلفن و آدرسی که در این صفحه درج شده است مراجعه نمایید.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا مزیدی را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا مزیدی

91%
رضایت (110 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ا ع
ابراهم عصمتی
ویزیت شده
یک هفته پیش | محمدرضا مزیدی
پزشک را توصیه می‌کنماصلاً همان نوبت آنلاین که می‌گیری طبق آن بدون کمترین معطلی ویزیت صورت می‌گیرد، دارای امکانات رفاهی مناسب و رفتار پرسنل عالی است.
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سهیل مرادی
ویزیت شده
3 ماه پیش | محمدرضا مزیدی
پزشک را توصیه می‌کنمبا عرض سلام نحوه نوبت دهی تقریبا خوب بود ولی متاسفانه کسانی در جامعه ایران وجود دارند که احساس می‌کنند که مقدار ثروتی که دارند بیشتر از دیگران هست و فکر می‌کنند که وقت برای آنها با ارزش تر هست و نباید در نوبت بنشینند این جور اشخاص را باید آموخت که در نوبت بنشینند زیرا مقدار مبلغ ویزیت برای عموم یکسان بوده و هیچ انسانی از انسان دیگر برتری ندارد با تشکر فراوان از جناب دکتر و همکار گرامیشان بسیار صمیمانه با مراجعین برخورد می‌کنند
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سعید
ویزیت شده
4 ماه پیش | محمدرضا مزیدی
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهنام
1402/03/29
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سارینا
1402/03/24
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا کار عالی انجام شد هر چی بگم کم گفتم من هم عصب کشی وپر کردن هم روکش گذاشتم ودندان عقل رو‌که پوسیده بود کشیدم خیلی راحت انجام دادن بعد از کشیدن هم اصلا درد نداشتم وبه راحتی غذا میخوردم خدا بهشون عمر باعزت بده
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
ویزیت شده
1402/01/14 | محمدرضا مزیدی
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/19
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتری بسیار عالی خوش اخلاق آقای به تمام حرف ندارد امیدوارم همیشه سالم وتندرست باشه آمین درود بر تو برادر ممنونم درود برتو
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مژگان
1401/11/03
پزشک را توصیه می‌کنمکشیدن دندان عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1401/09/11
پزشک را توصیه می‌کنمعالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1401/09/02
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمدرضا مزیدی، دکترای دندانپزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر محمدرضا مزیدی در خیابان کاشانی بعد از سه راه هراتی کوچه مریم کاشانی 48 ساختمان پزشکان ناز واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-36330724 تماس بگیرید.

تاکنون 7.1K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا مزیدی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 91٪ مراجعین (110 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 38 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا مزیدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا مزیدی فردا 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا مزیدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا مزیدی: یزد، خیابان کاشانی بعد از سه راه هراتی کوچه مریم کاشانی 48 ساختمان پزشکان ناز
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا مزیدی: 035-36330724
  • تخصص دکتر محمدرضا مزیدی: دکترای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل