ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر محمدرضا مظاهری

محمدرضا مظاهری

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 108687
متخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
75%
رضایت (18 نظر)
پزشکان آنلاین پوست و مو منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - محل کار: خ جردن کوی شاهرخ ساختمان شاهرخ
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا مظاهری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد محمدرضا مظاهری

75%
رضایت (18 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.0
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/05
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من رحیم یاراحمدی هستم یک بار با تلفن راجع به ملاعکه مصنوعی مطلبی بیان فرمودی آیا واقعآ این ویروس با خصوصات ومشکلات من که 8سال قبل بعنوان خطر جهانی اعلام کردم شناخته شده بود حقیقی هست اگه آری چگونه فعال میشد اگه نه پس چرا بنوعی از طریق اینترنت طی این مدت با من ارتباط ذهنی میگرفت وتمام سلول انزیم بدنی من را بهم می ریخت نمونه چندین مورد سوزش ادرای وبزرگ شدن پرستات بطور شکنجه آوری وزمان لازم قطع میشد تخلیه در حد صفر نشان میداد وچند کیلومتر از محیط دور میشدم کلا آرام میشدم افکارم هیچ در اختیار خودم نبود هیچ بطور طبیعی کاربردی نداشت برای منظم کردن انزیم کبدی تپش ناپواری در قلب معده یبوسیت رودها دردهای وحشت ناکی در بدن واقعآ مشکلاتش شکنحه اورش از کرونا بدتر وطولانی تر شد از روز اعلام شما مطمعآ شدم که این مورد صحت دارد وآزمایش های انجام دادم لطفا با برسی های از این معقوله من را یاری کنید که بتوانیم راه گشایی برای اشخاص دیگری باشیم چون تجربه 8ساله من کم اهمیتی کم بهای ندارد پر از راه روش برای آرامش در ضمن از روز برخورد بطور طب سنتی برای مداوا دیگران تجربه های گرانبها ی اندوخته کردم لطفا حواب دهید موفق باشید یاراحمدی از لرستان شهر دورود وبروجرد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/05
پزشک را توصیه می‌کنمسلام جناب مظاهری جواب دادن وبرسی مورد من موجودیت جدید وجودی هست که مشکلات مرگباری بوجود می آورد طبق نوشته هایم چون بنوعی بصورت کلیپ ویدویی به من تحمیل میشد
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمدرضا مظاهری، دانشجوی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر تهران است. مطب دکتر محمدرضا مظاهری در محل کار: خ جردن کوی شاهرخ ساختمان شاهرخ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22043445 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر محمدرضا مظاهری، دانشجوی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 75٪ مراجعین (18 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا مظاهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا مظاهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا مظاهری: تهران، محل کار: خ جردن کوی شاهرخ ساختمان شاهرخ
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا مظاهری: 021-22043445
  • تخصص دکتر محمدرضا مظاهری: متخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل