ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
836
دکتر محمدرضا میرلوحی

محمدرضا میرلوحی

5 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 2797411
متخصص بیماریهای قلب و عروق
100%
رضایت (1 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، خیابان 17 شهریور ، روبروی جهان پناه ، کوی شجاعی ، پلاک 7
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدرضا میرلوحی را داشته است.

نظرات در مورد محمدرضا میرلوحی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
محمدحسن
ویزیت شده
1402/07/08 | درمانگاه شبانه روزی خاتم الأنبیاء(ص)
پزشک را توصیه می‌کنمجدا از تعریف‌هایی که قبل از مراجعه از ایشان شنیده بودیم، به اندازه همین چند دقیقه که ویزیت شدم مشخص بود که ایشان پزشک بسیار حاذق و حرفه‌ای هستند بعلاوه که اخلاق خوش و روحیه مهربان و پدرانه‌ای داشتند.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمدرضا میرلوحی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر تهران است. مطب دکتر محمدرضا میرلوحی در تهران ، خیابان 17 شهریور ، روبروی جهان پناه ، کوی شجاعی ، پلاک 7 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-33522300 تماس بگیرید.

تاکنون 836 نفر از پروفایل دکتر محمدرضا میرلوحی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدرضا میرلوحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدرضا میرلوحی امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدرضا میرلوحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدرضا میرلوحی: تهران، تهران ، خیابان 17 شهریور ، روبروی جهان پناه ، کوی شجاعی ، پلاک 7
  • تلفن مطب دکتر محمدرضا میرلوحی: 021-33522300
  • تخصص دکتر محمدرضا میرلوحی: متخصص بیماریهای قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل