ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر محمدعلی حاتمی زاده

محمدعلی حاتمی زاده

شماره نظام پزشکی: ب-50983
متخصص قلب وعروق
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اهواز - استان خوزستان، شهر اهواز، خیابان خوانساری، نبش خیابان سلمان فارسی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدعلی حاتمی زاده را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد محمدعلی حاتمی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمدعلی حاتمی زاده، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر اهواز است. مطب دکتر محمدعلی حاتمی زاده در استان خوزستان، شهر اهواز، خیابان خوانساری، نبش خیابان سلمان فارسی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 061-32219611 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر محمدعلی حاتمی زاده، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدعلی حاتمی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدعلی حاتمی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدعلی حاتمی زاده: اهواز، استان خوزستان، شهر اهواز، خیابان خوانساری، نبش خیابان سلمان فارسی
  • تلفن مطب دکتر محمدعلی حاتمی زاده: 061-32219611
  • تخصص دکتر محمدعلی حاتمی زاده: متخصص قلب وعروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل