ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
11K
دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی

محمدعلی خانزاده علیشاهی

شماره نظام پزشکی: 22834
درماتولوژیست
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

مشهد - مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 3
درباره من

دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی متخصص بیماری‌های پوست (درماتولوژی) میباشند.

خدمات ارائه شده توسط دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی

متخصص بیماری های پوست (درماتولوژیست)

پسوریازیس ویتلیگو و پیسی درمان HPV و زگیل تناسلی برداشت خال و همچنین درمان بیماری های پوستی و امیزشی انجام میشود

تزریق تخصصی ژل بوتاکس زیبایی. کلیه بیماریهای پوست. مو. ناخن



 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدعلی خانزاده علیشاهی را داشته است.

نظرات در مورد محمدعلی خانزاده علیشاهی

این پزشک را پیشنهاد داده اند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

به درخواست پزشک، بخش نظرات کاربران صفحه ایشان در پذیرش24 از دسترس خارج شده است.

دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی، متخصص بیماریهای پوست در شهر مشهد است. مطب دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی در مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 3 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 051-38474756 تماس بگیرید.

تاکنون 11K نفر از پروفایل دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 51٪ مراجعین (57 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 19 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی امروز 2:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی: مشهد، مشهد، بلوار احمدآباد، عارف، عارف 3
  • تلفن مطب دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی: 051-38474756
  • تخصص دکتر محمدعلی خانزاده علیشاهی: درماتولوژیست
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل