ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
7.9K
دکتر محمدعلی مشعری

محمدعلی مشعری

شماره نظام پزشکی: 98030
متخصص جراحی مغز و اعصاب
67%
رضایت (23 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

قشم - قشم، بلوار منتظری، ساختمان پزشکان مهرگان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمدعلی مشعری را داشته است.

نظرات در مورد محمدعلی مشعری

67%
رضایت (23 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.2
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
2.3
مهارت و تخصص پزشک
3.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/08
پزشک را توصیه نمیکنمپیشنهاد نمیکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/08/19
پزشک را توصیه می‌کنمفاطمه هستم دکتر خیلی خوب ، خوش برخورد و مهربان هست و در درمانم کاملا جواب گرفتم و کمال تشکراز جناب اقای دکتر دارم که چندین سال وقت عمرشان را صرف ما بومی های جزیزه قشم کرده همه ساکنین از ایشان راضی هستند
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمدعلی مشعری، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر قشم است. مطب دکتر محمدعلی مشعری در قشم، بلوار منتظری، ساختمان پزشکان مهرگان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09173598743 تماس بگیرید.

تاکنون 7.9K نفر از پروفایل دکتر محمدعلی مشعری، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 67٪ مراجعین (23 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 15 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمدعلی مشعری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمدعلی مشعری امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمدعلی مشعری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمدعلی مشعری: قشم، قشم، بلوار منتظری، ساختمان پزشکان مهرگان
  • تلفن مطب دکتر محمدعلی مشعری: 09173598743
  • تخصص دکتر محمدعلی مشعری: متخصص جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل