ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
893
دکتر محمد الياسي

محمد الياسي

شماره نظام پزشکی: 196826
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهریار - شهریار، اندیشه، بلوار دنیامالی، شاهد غربی، نبش میلاد، پلاک ۷۷
درباره من

⮜ بیوگرافی

ایمپلنتولوژیست - دندانپزشکی زیبایی (کامپوزیت، لمینت و طرح لبخند) - ارتودنسی اطفال و بزرگسالان - پروتزهای ثابت و متحرک

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد الياسي را داشته است.

نظرات در مورد محمد الياسي

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
رسول
1402/04/30
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ایمپلنت، دندان مصنوعی
من خیلی از سلام راضی هستم. توضیحات خیلی خوب قبل از کار و بعد از جراحی ایمپلنت شماره خودشان را در اختیار بیماران می‌دهند و خیلی از لحاظ ادب و احترام ایشان درست هستند. خیلی تشکر میکنم از آقای دکتر و انشالله همیشه موفق باشید رسول کاظمی
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رسول
1402/04/30
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دندان مصنوعی
ما تقریبا پارسال بود که رفتیم پیش ایشان و برای پدرم دندان مصنوعی میخواستیم بگذاریم و ایشان توضیح دادند که تقریبا یک سال زمان میبرد و باید با کمک ایمپلنت این کار انجام شود. ایشان در نهایت در کمتر از یکسال درمان را تمام کردند و نتیجه اش بقدری خوب شد که تا آخر عمر ما ایشان را دعا میکنیم. ایشان در کار خیلی خیلی حرفه ای هستند و با اخلاق خیلی خوب و با انصاف از لحاظ هزینه ها و واقعا همه جور با ما کنار آمدند. انشالله همیشه سالم باشید آقای دکتر رسول کاظمی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد الياسي، دکترای دندانپزشکی در شهر شهریار است. مطب دکتر محمد الياسي در شهریار، اندیشه، بلوار دنیامالی، شاهد غربی، نبش میلاد، پلاک ۷۷ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65016826 تماس بگیرید.

تاکنون 893 نفر از پروفایل دکتر محمد الياسي، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد الياسي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد الياسي فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد الياسي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد الياسي: شهریار، شهریار، اندیشه، بلوار دنیامالی، شاهد غربی، نبش میلاد، پلاک ۷۷
  • تلفن مطب دکتر محمد الياسي: 021-65016826
  • تخصص دکتر محمد الياسي: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل