ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی

بخش سی تی آنژیوگرافی

شماره نظام پزشکی: 45857545
کارشناس تکنولوژی پرتودرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - میدان بزرگمهر،خیابان مشتاق سوم،بعد از پل شهرستان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بخش سی تی آنژیوگرافی را داشته است.

نظرات در مورد بخش سی تی آنژیوگرافی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی، کارشناس تکنولوژی پرتودرمانی در شهر اصفهان است. مطب دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی در میدان بزرگمهر،خیابان مشتاق سوم،بعد از پل شهرستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33033710 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی، کارشناس تکنولوژی پرتودرمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی امروز 8:20 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس تکنولوژی پرتودرمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی: اصفهان، میدان بزرگمهر،خیابان مشتاق سوم،بعد از پل شهرستان
  • تلفن مطب دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی: 031-33033710
  • تخصص دکتر بخش سی تی آنژیوگرافی: کارشناس تکنولوژی پرتودرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل