ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
27K
دکتر محمد جواد تحریریان

محمد جواد تحریریان

شماره نظام پزشکی: 10967
متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
83%
رضایت (205 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: کمتر از یک ساعت
پزشکان آنلاین گوش، حلق و بینی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
طراحی بیمارستان تخصصی خانواده درسال 1369 انجام گردید. درآن سال هیات موسس وقت اولین ساختمان این مجتمع را با عنوان پلی کلینیک تخصصی خانواده با هدف ارائه خدمات سرپایی به مراجعین مورد بهره برداری قرار داد. در سال 1376 اولین بخش درمانی این مجتمع شامل بخش CCU و داخلی افتتاح گردید و همزمان با اهدا پرچم مقدس بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با نام دارالشفاء قلب رضوی (ع) متبرک گردید. پس از آن با همت مستمر مسئولین در سال 1383 با نام بیمارستان بهارستان با بهره برداری از بخش های جراحی زنان، جراحی مردان و اتاق عمل جنرال فعالیت خود را آغاز نمود و در ادامه با احداث و راه اندازی زایشگاه، اتاق های عمل اختصاصی زنان و زایمان، ICU، مامایی و نوزادان گامی دیگر به سوی پیشرفت برداشت و اکنون این بیمارستان با عنوان بیمارستان تخصصی خانواده به عنوان یکی از بیمارستانهای خصوصی درجه یک در سطح استان با دارا بودن محیطی بسیار زیبا و فضای سبز وسیع در دامنه کوه صفه آماده پذیرش و ارائه خدمات به مردم شریف و عزیز استان می باشد.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد جواد تحریریان را داشته است.

نظرات در مورد محمد جواد تحریریان

83%
رضایت (205 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فرهاد
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه نمیکنماطلاعات قدیمی و کم حوصله
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ح
امیر حسین محمدی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بسیار دکتر با اخلاق وبا تجربه هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ت
فرخنده توکلی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوبی بودن و از نحوه معاینه شون مشخص بود که خیلی تجربه بالایی دارن ولی چون هنوز دارو های تجویزی رو کامل مصرف نکردم و بیماری ام هنوز بهبود پیدا نکرده نمیتونم نظر قطعی در مورد روش درمانشون بدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
س ص
ستار صادقی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
پ ر
پروین رحیمی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمعالی دکتری فوقالعاده است
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مصطفی
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوب ولی بیمارستان به این عزمتی نوار گوش ندارد مدتها است خراب میباشد وهچکسی جوابگو نیست و بایستی برویم جای دیگه نوار بگیریم ودوباره هزینه دیگه پرداخت کنیم چرا اینطور باشد
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نرجس
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه نمیکنمبا وجود عفونت شدید گوش داروی ضعبف نوشت وحال وروز منو بسیار بدتر ازقبل کرد که باعث شد با استفاده ازتزریق انتی بیوتیک های قوی وهمچنین انتی بیوتیک خوراکی در کناران عفونت مهاربشه
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سید مجید
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار باکیفیت و خوب بود،بادقت به صحبت‌های من گوش کردند و بعد از معاینه ،دارو و توصیه های لازم را فرمودند
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نفیسه
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب بودن خیلی قشنگ توضیح دادن. مشکل من گرفتگی بینی هست که از کودکی داشتم و فکر میکردم به خاطر حساسیت هست. همینطور عطسه و آبریزش و ترشح پشت حلق. به من گفتن که انحراف بینی داری و برای همین گرفته. گفتن الان نباید ارتودنسی میکردم چون گرفتگی بینیم باعث میشه با دهن باز بخوابم و همین باعث میشه مجددا دندونام به هم بریزه. من نمیدونستم که انحراف بینی دارم چون بینی ام ظاهرش خوبه. و انحراف داخلی بینی هست. گفتن باید اول حساسیتت رو خوب کنیم و بعد جراحی کنی تا انحراف بینی ات خوب بشه و بتونی راحت نفس بکشی. قبلا دکتر رفته بودم ولی اینقدر کامل برام توضیح نداده بودن. فقط یه بار یک دندون پزشک بهم گفته بود چون با دهن باز میخوابی پوسیدگی ندونات زیاد شده. اگر دقیق پزشکای قبلی بهم گفته بودن چه مشکلی دارم و عوارضش چیه زودتر برای درمان اقدام میکردم و اینقدر مشکل پیدا نمیکردم. چون الان به جز انحراف داخلی بینی، پوسیدگی دندان و بزرگ شدن شاخک های داخلی بینی و کاهش بویایی رو هم پیدا کردم. دکتر گفتن چون گرفتگی بینی داری هوا بالا نمیره تا شاخک های بویایی حسش کنن و برای همین ضعیف شدن. اینکه هم خوب گوش دادن و هم خوب توضیح دادن خیلی خوب بود. الان دارو دادن برای کاهش حساسیت.
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمود
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی خانواده اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمتجربه خوبی دلرد
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد جواد تحریریان، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در شهر اصفهان است. مطب دکتر محمد جواد تحریریان در بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36201392 تماس بگیرید.

تاکنون 27K نفر از پروفایل دکتر محمد جواد تحریریان، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن بازدید کرده‌اند؛ همچنین 83٪ مراجعین (205 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 154 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد جواد تحریریان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد جواد تحریریان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد جواد تحریریان: اصفهان، بلوار شهدای صفه-بیمارستان تخصصی خانواده
  • تلفن مطب دکتر محمد جواد تحریریان: 031-36201392
  • تخصص دکتر محمد جواد تحریریان: متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل