ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )

محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )

شماره نظام پزشکی: 13784
فوق تخصص جراحی زانو
77%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان شریعتی دوراهی قلهک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ) را داشته است.

نظرات در مورد محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )

77%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
3.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م خ
محمدهادی خوش تقاضا
ویزیت شده
یک هفته پیش | بیمارستان ایرانمهر
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار دکتر خوب بود و با حوصله وضعیت مریض را مورد بررسی قرار می داد. در بیمارستان ایرانمهر از نظر تشکیل پرونده نظم خوبی داشت و همچنین رفتار منشی دکتر هم خوب بود. اشکالی که وجود داشت وقت دکتر من در پذیرش 24 ساعت 12:45 بود ولی من ساعت حدود 15:30 پذیرش شدم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا ر
امنه رشیدی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان ایرانمهر
پزشک را توصیه می‌کنممنشی ایشون بسیار خوش برخورد بودن بر خلاف خیلی از منشی های دکترا که فکر میکنن خودشون دکترن ودرست جواب نمیدن
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )، فلوشیپ جراحی زانو در شهر تهران است. مطب دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ) در خیابان شریعتی دوراهی قلهک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22009071 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )، فلوشیپ جراحی زانو بازدید کرده‌اند؛ همچنین 77٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ) در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ) 23 اردیبهشت 12:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی زانو ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو )، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ): تهران، خیابان شریعتی دوراهی قلهک
  • تلفن مطب دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ): 021-22009071
  • تخصص دکتر محمد رهبر ( فوق تخصص جراحی زانو ): فوق تخصص جراحی زانو
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل