ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
771
دکتر محمد فرضعلی زاده  رواسجانی

محمد فرضعلی زاده رواسجانی

شماره نظام پزشکی: 92163
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

باسمنج - باسمنج، بلوار پور عبدی، روبه روی بانک ملت، بن بست میخک
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد فرضعلی زاده رواسجانی را داشته است.

نظرات در مورد محمد فرضعلی زاده رواسجانی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی، دکترای دندانپزشکی در شهر باسمنج است. مطب دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی در باسمنج، بلوار پور عبدی، روبه روی بانک ملت، بن بست میخک واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-36346935 تماس بگیرید.

تاکنون 771 نفر از پروفایل دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی 17 اردیبهشت 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی: باسمنج، باسمنج، بلوار پور عبدی، روبه روی بانک ملت، بن بست میخک
  • تلفن مطب دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی: 041-36346935
  • تخصص دکتر محمد فرضعلی زاده رواسجانی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل