ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.2K
دکتر محمد قاسمی برومند

محمد قاسمی برومند

46 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 17497
متخصص چشم‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
93%
رضایت (65 نظر)
پزشکان آنلاین چشم پزشکی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: افریقا- بالاتراز ظفر- ساختمان دولتشاد- شماره 3 | محل کار: خ دماوند دانشکده توانبخشی شهید بهشتی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد قاسمی برومند را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد محمد قاسمی برومند

93%
رضایت (65 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.4
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س
سکینه
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: عفونت چشم، سوزش چشم، اشک چشم
تنها مطبی که مراجعه کردم و خیلی احترام دیدم دکتر وقتی نسخه می‌نویسه از پشت میز بلند میشه دو دستی تقدیم میکنم منشی تا در خروج مشایعت میکنه و تمام معاینات لازم پزشکی با حوصله و آرامش انجام میدن خیلی راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سکینه
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر با احترامی هستند وقتی میخواد نسخه را بده دستت از پشت میز بلند میشه منشی دکتر تا جلو در مشایت می کنه خیلی خیلی احترام میزارن به مراجعه کننده تشخیص و درمان هم عالی با حوصله تمام معاینه را انجام میدهند و توضیحات لازم را میدهند بسیار بسیار با رضایت از درمان و مراجعه به خانه مراجعت کردم خیلی محترم هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
آ
آدرین
1402/04/18
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: چک آپ دوره‌ای
دکتر آدم حسابی واقعا زیبنده ی ایشون هست .برای چکاپ دوره ای نمره چشم خودم و چکاپ کودک مراجعه کردیم واقعا رفتار و تخصصشون و ارتباطشون با کودک و شخصیتشون فوق العاده هست .زنده باشن و مثل ایشان بیش باد.
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد قاسمی برومند، متخصص چشم پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر محمد قاسمی برومند در مطب: افریقا- بالاتراز ظفر- ساختمان دولتشاد- شماره 3 | محل کار: خ دماوند دانشکده توانبخشی شهید بهشتی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22050194 تماس بگیرید.

تاکنون 1.2K نفر از پروفایل دکتر محمد قاسمی برومند، متخصص چشم پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 93٪ مراجعین (65 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد قاسمی برومند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص چشم پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد قاسمی برومند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد قاسمی برومند: تهران، مطب: افریقا- بالاتراز ظفر- ساختمان دولتشاد- شماره 3 | محل کار: خ دماوند دانشکده توانبخشی شهید بهشتی
  • تلفن مطب دکتر محمد قاسمی برومند: 021-22050194
  • تخصص دکتر محمد قاسمی برومند: متخصص چشم‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل