ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر محمد قاسمی فرد

محمد قاسمی فرد

شماره نظام پزشکی: 121844
تخصص جراحی عمومی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، بلوار شهید هرمزپور، بین میدان آریوبرزن و امام حسن
درباره من

بورد تخصصی جراحی عمومی و زیبایی انجام اعمال پیکر تراشی با دستگاه لیپوماتیک،ابدومینوپلاستی)جراحی زیبایی شکم)،لیفت و کوچک کردن سینه،لیفت(ابرو،صورت،شقیقه)،عمل بلفاروپلاستی یا افتادگی پلک بالا و پایین، سرطان تیرویید و سایر اعمال جراحی

اینستاگرام dr_ghasemifard_mohamad@

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد قاسمی فرد را داشته است.

نظرات در مورد محمد قاسمی فرد

برخورد مناسب پزشک
0.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
0.0
مهارت و تخصص پزشک
0.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ر
راضیه
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد قاسمی فرد، متخصص جراحی عمومی در شهر یاسوج است. مطب دکتر محمد قاسمی فرد در یاسوج، بلوار شهید هرمزپور، بین میدان آریوبرزن و امام حسن واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 074-33322636 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر محمد قاسمی فرد، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد قاسمی فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد قاسمی فرد فردا 6:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد قاسمی فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد قاسمی فرد: یاسوج، یاسوج، بلوار شهید هرمزپور، بین میدان آریوبرزن و امام حسن
  • تلفن مطب دکتر محمد قاسمی فرد: 074-33322636
  • تخصص دکتر محمد قاسمی فرد: تخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل