ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
966
دکتر محمد نظری خان میری

محمد نظری خان میری

شماره نظام پزشکی: ب-65687
متخصص ارتوپدی
جراح استخوان و مفاصل
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تبریز - شهر تبریز,استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد نظری خان میری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد محمد نظری خان میری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمد نظری خان میری، نامشخص نامشخص در شهر تبریز است. مطب دکتر محمد نظری خان میری در شهر تبریز,استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 966 نفر از پروفایل دکتر محمد نظری خان میری، نامشخص نامشخص بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد نظری خان میری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان نامشخص نامشخص ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد نظری خان میری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد نظری خان میری: تبریز، شهر تبریز,استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان 17 شهریور جدید، روبروی کلینیک فرهنگیان
  • تلفن مطب دکتر محمد نظری خان میری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر محمد نظری خان میری: متخصص ارتوپدی/ جراح استخوان و مفاصل
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل