ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
883
دکتر محمد نوری

محمد نوری

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: گ-2243
کارشناسی گفتاردرمانی
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - مطب: خیابان وحید خیابان رودکی روبروی امامزاده محسن
درباره من

فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موسس و بنیانگذار مرکز نورسای شامل گفتار درمانی، کاردرمانی، بازی درمانی، روانشناسی. ارائه خدمات: درمان اختلالات گفتار و زبان، لکنت، تاخیر در گفتار و دیر صحبت کردن، مشکلات وضوح گفتار، اوتیسم، کم توان ذهنی، بیش فعالی، کم شنوایی، شکاف لب و کام، مشکلات حنجره و صدا، اختلالات خواندن و نوشتن، اختلالات رفتاری، بازی درمانی، بلع و تغذیه از دهان، سکته مغزی و …

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد نوری را داشته است.

نظرات در مورد محمد نوری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمد نوری، کارشناس گفتار درمانی در شهر اصفهان است. مطب دکتر محمد نوری در مطب: خیابان وحید خیابان رودکی روبروی امامزاده محسن واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-37863382 تماس بگیرید.

تاکنون 883 نفر از پروفایل دکتر محمد نوری، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد نوری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد نوری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد نوری: اصفهان، مطب: خیابان وحید خیابان رودکی روبروی امامزاده محسن
  • تلفن مطب دکتر محمد نوری: 031-37863382
  • تخصص دکتر محمد نوری: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل