ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.4K
دکتر محمد کرمانی

محمد کرمانی

شماره نظام پزشکی: 170397
مغزو اعصاب و ستون فقرات
100%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سمنان - سمنان،بلوار ولیعصر،پارک سنگی،ساختمان پزشکان پارسیان،طبقه۳،واحد۳۶
درباره من

دکتر محمد کرمانی

متخصص مغزواعصاب وستون فقرات

هیئت علمی دانشگاه

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد کرمانی را داشته است.

نظرات در مورد محمد کرمانی

100%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ب
محبوبه بلالی
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر خیلی بر خوردشون عالیه و با حوصله ب مشکلات بیماران توجه می‌کنند وبا علم ودانش بهترین درمان و داروها رو تجویز می‌کنند براشون آرزوی سلامتی میکنم ممنونم
6پسندیدنگزارش
ارسال
R خ
R خیرالدین
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: میگرن
با عرض سلام.دکتر کرمانی یکی از بهترین دکترهاست که دیدم،با اخلاق و با مهارت و با تجربه،بنده به مدت یکماه سردرد داشتم که پیش چند تا دکتر رفتم متوجه نشدن و فقط دارو تجویز کردن ولی با اولین ویزیت آقای دکتر کرمانی و دارو و با خوردن اولین قرص سردرد میگرنی بود خوب شد.انشالله خدا پدر و مادرش را بیامرزد و به خانواده و آقای دکتر کرمانی سلامتی بدهد.متشکرم.
7پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فاطمه
1402/07/05
پزشک را توصیه می‌کنمدر حال درمانم
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد کرمانی، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب در شهر سمنان است. مطب دکتر محمد کرمانی در سمنان،بلوار ولیعصر،پارک سنگی،ساختمان پزشکان پارسیان،طبقه۳،واحد۳۶ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09920947732 تماس بگیرید.

تاکنون 4.4K نفر از پروفایل دکتر محمد کرمانی، متخصص بیماریهای مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد کرمانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد کرمانی 13 اردیبهشت 6:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد کرمانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد کرمانی: سمنان، سمنان،بلوار ولیعصر،پارک سنگی،ساختمان پزشکان پارسیان،طبقه۳،واحد۳۶
  • تلفن مطب دکتر محمد کرمانی: 09920947732
  • تخصص دکتر محمد کرمانی: مغزو اعصاب و ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل