ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6K
دکتر محمود بهاری

محمود بهاری

شماره نظام پزشکی: 101494
متخصص دندانپزشکی ترمیمی
متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی- فلوشیپ درمان ریشه-ایمپلنت پیشرفته
80%
رضایت (86 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تبریز - مطب: ابرسان ساختمان اسکان طبقه 8 واحد E8 |
درباره من

بیوگرافی:
دکتر محمود بهاری در سال 1377 با رتبه تک رقمی منطقه ای کنکور سراسری از رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شدند و جزو معدود نفرات منتخب سازمان سنجش آموزش کشور جهت تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاهی می باشند. طی دوران تحصیل در دوره دکترای عمومی موفق به احراز رتبه اول دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و نیز دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 82 شده اند. ایشان بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در سال 83 در آزمون رزیدنتی (تخصصی) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرفته شده و لیکن تحصیلات خود را از سال بعد در دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه دادند. در سال 1387 موفق به کسب رتبه سوم آزمون کشوری بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی شدند.
همچنین ایشان در دی ماه سال 2013 میلادی سرتیفیکیت دوره پیشرفته ایمپلنت های دندانی را دریافت کردند. علاوه ازاین، اخیرا در پی تلاش برای بروز رسانی اطلاعات علمی و همگامی با دانش روز دنیا سرتیفیکیت دوره پیشرفته جراحی و درمان ریشه دندان (عصب کشی) را در سال 2016 میلادی از دانشگاه جنوا ایتالیا دریافت کرده اند.
ایشان سخنرانی ها و مقالات متعددی در کنگره های بین¬ المللی دندانپزشکی ارائه کرده اند ومولف بیش از ۷۰ مقاله علمی در ژورنال های معتبر بین¬ المللی دندانپزشکی (ISI , PubMed) می باشند.
همچنین ایشان مولف کتاب وزین ترمیم دندان های درمان ریشه شده: مبانی و تکنیک های بالینی هستند که به سفارش دانشگاه علوم پزشکی تبریز نگاشته شده و مورد استفاده دانشجویان و رزیدنت های دندانپزشکی می باشد. 

اخیرا نیز از ایشان به عنوان دندانپزشک نمونه استان در مراسم روز پزشک ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمود بهاری را داشته است.

نظرات در مورد محمود بهاری

80%
رضایت (86 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.4
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنم
علت مراجعه: روکش دندان
هزینه‌ هاشون خیلی گران هست، ایشان متخصص ترمیمی هستن ولی برای پست و روکش 8 میلیون میگیرن عصب کشی رو هم ارجاع میدن به همکارشون که مجموعا میشه 12 میلیون برای یک دندان. برای هر واحد ایمپلنت برند کره‌ای نه چندان خوب هم 18 میلیون درخواست کردن! در صورتی که متخصص پروتز که روکش و ایمپلنت جزو تخصصشان هست برای پست و روکش 5 میلیون و ایمپلنت 12 میلیون قیمت دادن.
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمود بهاری
دکتر محمود بهاری
مسلما هیچ ارزانی بی دلیل و هیچ گرانی بی حکمت نیست! متاسفانه بعضی همکاران هستندکه جهت پایین اوردن هزینه ها و .... در قالبگیری ها و ... از مواد ابتدایی بسیار نامربوط از قبیل چوب کبریت و ... استفاده می کنند. احتمالا این متخصص مد نظر شما هم اینکاره هستند که امیدوارم اینطور نباشد. به قول ترک های عزیز: اوجوز اتین شورباسی الماز.
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمکارشون عالیه نسبت به سایر متخصصین شهر هم با انصاف تر هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
با انصاف ترن؟ شوخی میکنید دیگه؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی ایمپلنت، ترمیم دندان
با سلام به جرأت میتونم بگم ایشون یکی از بهترین متخصصان ترمیم دندان و ایمپلنت نه تنها در تبریز که در ایران می باشند من حدود 10 سال هست که ایشان را میشناسم و جزو نخبه ها می شود از ایشان نام برد. من هم برای ترمیم و هم ایمپلنت به ایشان مراجعه کردم در هر دو مورد کاملا از عملکرد و تخصص ایشان کمال رضایت را دارم . البته کار خوب و با کیفیت هزینه خودش را دارد. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمتجربه بی نظیری داشتم کل فکم رو ایمپلنت کردن خیلی خوب شده
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بهاری واقعا دکتر حاذق و عالی هستن و فوق العاده هم با انصاف هستن و بیخودی برای مریض خرج تراشی نمیکنن و تنها دکتری هست که از اتباع خارجی هم همون مقدار پول میگیرن که از ایرانیها میگیرن خدا سلامتشون کنه، همه چی خیلی رضایت بخش بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/10
پزشک را توصیه می‌کنمسلام قیمت هاش خیلی خوبه. هزینه عصب کشی باپرکردن رو6تومن میگین. همین این مبلغ بیشترش روپزشکان عمومی میگین ازچندتاجاپرسیدم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
اتفاقا بنده هم از چند متخصص دیگر قیمت پرسیدم ایشون از همه جا گرون‌تر حساب میکنن!!!
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/10
پزشک را توصیه می‌کنمسلام کارااقای دکترعالیه حتی منشیش،هم خیلی خوش اخلاق هست .وقیمتهاش هم خیلی خوبه من چندتا کلینیک رفتم .بیشترازتعرفه دکتربود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
قیمتاش خیلی خوبه؟؟!!!!!!!
م
مهسا
1402/05/18
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام هزینه عصب کشی 6 میلیون گرفتن. در حالی که سایر مطب ها حدود 3-4 میلیون است.
نمایش نظرات بیماران
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمود بهاری
دکتر محمود بهاری
شماهزینه ترمیم و عصب کشی را با هم پرداخت کرده اید در یک مطب تخصصی مطب های ادعایی شما ممکن است عمومی باشند یا کیفیت پایین تر دذاشته باشند. با تشکر منشی دکتر
س
سجاد
1402/04/12
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و خسته نباشید،آیا بیمه ها شما رو میگیره دکتر یا خیر؟!
پسندیدنگزارش
ارسال
دکتر محمود بهاری
دکتر محمود بهاری
سلام قراداد بیمه نداریم ولی گواهی هزینه برای تکمیلی صادر می شود. با تشکر منشی
د آ
داود آبی زاده
ویزیت شده
1402/01/20 | مطب دکتر محمود بهاری
پزشک را توصیه نمیکنمخوب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک دندون مو که کمی شکسته بود موقع پر کردن اونطرفش هم شکوند بعد گرفت کناری شو پر کرد !!!!! الان که صحبت میکنم همون دندون و جای دیگه عصب کشی مجدد کردم و روکش گرفتم. من یکی اصلا و ابدا راضی نبودم. دو تا از دندون های شوهرمو هم که پر کرد بعد چند وقت یکیش شکست. تعرفه هاش هم هیچ فرقی با دکترای دیگه نداره‌.

دکتر محمود بهاری، متخصص دندانپزشکی ترمیمی در شهر تبریز است. مطب دکتر محمود بهاری در مطب: ابرسان ساختمان اسکان طبقه 8 واحد E8 | واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 041-33341096 تماس بگیرید.

تاکنون 6K نفر از پروفایل دکتر محمود بهاری، متخصص دندانپزشکی ترمیمی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 80٪ مراجعین (86 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 11 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمود بهاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمود بهاری امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص دندانپزشکی ترمیمی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمود بهاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمود بهاری: تبریز، مطب: ابرسان ساختمان اسکان طبقه 8 واحد E8 |
  • تلفن مطب دکتر محمود بهاری: 041-33341096
  • تخصص دکتر محمود بهاری: متخصص دندانپزشکی ترمیمی/ متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی- فلوشیپ درمان ریشه-ایمپلنت پیشرفته
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل