ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
773
دکتر محمود رضائی جوان

محمود رضائی جوان

شماره نظام پزشکی: ع-آ-38
دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، سعدی، نبش نواب
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمود رضائی جوان را داشته است.

نظرات در مورد محمود رضائی جوان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر محمود رضائی جوان، دکترای علوم آزمایشگاهی در شهر رشت است. مطب دکتر محمود رضائی جوان در رشت، سعدی، نبش نواب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-32117370 تماس بگیرید.

تاکنون 773 نفر از پروفایل دکتر محمود رضائی جوان، دکترای علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمود رضائی جوان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمود رضائی جوان امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمود رضائی جوان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمود رضائی جوان: رشت، رشت، سعدی، نبش نواب
  • تلفن مطب دکتر محمود رضائی جوان: 013-32117370
  • تخصص دکتر محمود رضائی جوان: دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل