ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
792
دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي

مرتضي زماني اسداله پوركاشي

شماره نظام پزشکی: د-5944
دکتری تخصصی مطالعات اعتیاد
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

درباره من

⮜ بیوگرافی

مشاوره در زمینه درمان ودرمانهای ناموفق قبلی سیاستگذاری درموسسات ادارات وشرکتها در زمینه برخورد با اعتیاد.مشاوره درمشکلات قضایی اعتیاد .۳۰ سال تجربه داروسازی وامور داروخانه با مدرک دکتری داروسازی و درحال تحصیل در رشته دکتری تخصصی مطالعات اعتیاد .این رشته شامل مجموعه کامل از علوم روانشناسی روانپزشکی داروشناسی اپیدمیولوژی گیاهان دارویی مخدرات علوم قضایی وپلیسی در زمینه اعتیاد میباشد که در سیاست گذاری های کلی هم صاحب نظر است.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرتضي زماني اسداله پوركاشي را داشته است.

نظرات در مورد مرتضي زماني اسداله پوركاشي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
پزشکان و مراکز درمانی ایران
مرتضي زماني اسداله پوركاشي

دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي، دکترای داروسازی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 792 نفر از پروفایل دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي 18 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مرتضي زماني اسداله پوركاشي: دکتری تخصصی مطالعات اعتیاد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل