ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر مرضیه ابراهیمی

مرضیه ابراهیمی

شماره نظام پزشکی: د-11405
دکترای حرفه‌ای داروسازی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین داروسازی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

مشهد - پرستار3ساختمان پزشکان ماهان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرضیه ابراهیمی را داشته است.

نظرات در مورد مرضیه ابراهیمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مرضیه ابراهیمی، دکترای داروسازی در شهر مشهد است. مطب دکتر مرضیه ابراهیمی در پرستار3ساختمان پزشکان ماهان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر مرضیه ابراهیمی، دکترای داروسازی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرضیه ابراهیمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مرضیه ابراهیمی امروز 2:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای داروسازی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرضیه ابراهیمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرضیه ابراهیمی: مشهد، پرستار3ساختمان پزشکان ماهان
  • تلفن مطب دکتر مرضیه ابراهیمی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مرضیه ابراهیمی: دکترای حرفه‌ای داروسازی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل