ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.5K
دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی

مرضیه قنبری قلعه رودخانی

شماره نظام پزشکی: 150072
متخصص جراحی عمومی
دکترای حرفه ای پزشکی

آدرس و تلفن تماس

تهران - بیمارستان صارم اکباتان انتهای فاز سه
درباره من

بورد تخصصی جراحی عمومی

دانش آموخته دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

 

انجام جراحی های عمومی،زیبایی،لاپاروسکوپی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرضیه قنبری قلعه رودخانی را داشته است.

نظرات در مورد مرضیه قنبری قلعه رودخانی

این پزشک را پیشنهاد داده اند

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

به درخواست پزشک، بخش نظرات کاربران صفحه ایشان در پذیرش24 از دسترس خارج شده است.

دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی، متخصص جراحی عمومی در شهر تهران است. مطب دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی در بیمارستان صارم اکباتان انتهای فاز سه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3.5K نفر از پروفایل دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 79٪ مراجعین (11 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی: تهران، بیمارستان صارم اکباتان انتهای فاز سه
  • تلفن مطب دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مرضیه قنبری قلعه رودخانی: متخصص جراحی عمومی/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل