ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
 مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد

مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد

شماره نظام پزشکی: 1234562
مرکز غربالگری بیماری های واگیر
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سمنان - دانشگاه علوم پزشکی سمنان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد را داشته است.

نظرات در مورد مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد، دکترای پزشکی در شهر سمنان است. مطب مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد در دانشگاه علوم پزشکی سمنان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-33441022 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد فردا 7:40 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد: سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • تلفن مطب مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد: 023-33441022
  • تخصص مرکز منتخب جعفرآبادی شهمیرزاد: مرکز غربالگری بیماری های واگیر
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل