ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
909
 مرکز منتخب داورآباد آرادان

مرکز منتخب داورآباد آرادان

شماره نظام پزشکی: 1234564
مرکز غربالگری بیماری های واگیر
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

سمنان - دانشگاه علوم پزشکی سمنان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مرکز منتخب داورآباد آرادان را داشته است.

نظرات در مورد مرکز منتخب داورآباد آرادان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

مرکز منتخب داورآباد آرادان، دکترای پزشکی در شهر سمنان است. مطب مرکز منتخب داورآباد آرادان در دانشگاه علوم پزشکی سمنان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 023-33441022 تماس بگیرید.

تاکنون 909 نفر از پروفایل مرکز منتخب داورآباد آرادان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات مرکز منتخب داورآباد آرادان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب مرکز منتخب داورآباد آرادان امروز 7:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام مرکز منتخب داورآباد آرادان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب مرکز منتخب داورآباد آرادان: سمنان، دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • تلفن مطب مرکز منتخب داورآباد آرادان: 023-33441022
  • تخصص مرکز منتخب داورآباد آرادان: مرکز غربالگری بیماری های واگیر
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل