ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
4.7K
دکتر مریم اخیانی

مریم اخیانی

35 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 27041
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
75%
رضایت (16 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، ستارخان، مهر سر غربی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم اخیانی را داشته است.

نظرات در مورد مریم اخیانی

75%
رضایت (16 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
4.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام...امروز جلسه اولم بود رفتم برای کشیدنه دندان...امروز سه تا کشیدم عالی بود هم برخورد خوب هم کار عالی..خیلی استرس داشتم چون هم عمل قلب باز داشتم هم دیابت و فشار خون خلاصه کلسیونه بیماری تکمیل بود...بازم نظرم رو میزارم چون تمام دندانهام رو باید بکشم....امیدوارم تمام جلساتش مثل امروز باشه....
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنممدت طولانی حدودا چهل دقیقه دیر تر از ساعت مقرر ایشون شروع به کار کردند و شرایط بهداشتی ابزارهاشون بسیار وحشتناک بود و همچنین از کار ایشون رضایت نداشتم؛ بیشتر شبیه به سرهم بندی بود تا ترمیم!
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/29
پزشک را توصیه می‌کنممن زمانی به دکتر اخنانی مراجعه کردم در اوج ترس و ناراحتی. چون پزشک دیگری از مرکز دیگری دندان شکسته مرا تشخیص کشیدن و ایمپلنت دادند. من با نظر دوستان که در سایت مطالعه کردم تصمیم گرفتم برای مشورت بیام مطب دکتر اخنانی. ایشون فوق العاده بودند. یعنی همین دندون رو آنچنان ترمیم کردند انگار که یه دندون جدید درآوردم. واقعا ازشون ممنونم. خیلی خیلی تشکر میکنم. من پزشکان زیادی رو مراجعه داشتم اما مثل خانم دکتر خیلی کم دیدم.نوشتن نظرم در این سایت کمترین کاری است که می تونم بعنوان تشکر از شون داشته باشم. چیزی که خیلی برام مهم بود این بود که خانم دکتر اصلا خرج تراشی نمی کردند و اون کاری که ضروری هست برای دندان انجام میدن. چه دقتی و چه وسواسی در زیبایی دندان دارند گاهی فکر میکنم دکتر مثل یک نقاش آثار هنری به دندان ها نگاه می‌کنند. خودتون باید از نزدیک ببینید ایشون رو.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/11
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق رسیدگی کامل به بیمار و با تجربه هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خسته نباشید من کار ترمیم داشتم خیلی راضی بودم ممنونم از خانم دکتر
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نسرین
1401/06/05
پزشک را توصیه می‌کنماز خانم دکتر بسیار سپاسگزار هستم بابت زحمات ایشان چون من سالها فوبیا داشتم و کار درمان دندانم را پیگیری نمی کردم و خانم دکتر با تبحر و دلسوزیشان درمان را به نحو احسن برایم انجام دادند. دعاگویشان هستم و انشالله موفق و از سلامتی بهره مند باشند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نسرین
1401/06/05
پزشک را توصیه می‌کنمکار ترمیم دندان داشتم با فوبیای شدید از کارهای دندانپزشکی. ایشان بسیار متبحر و حرفه ای مشکلات دندان هایم را رفع کردند. کیفیت درمان و نحوه برخورد ایشان بسیار عالی است. همیشه دعاگویشان هستم و دستشان را می بوسم. انشاالله همیشه سلامت و تندرست باشند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا
ابراهیم
بسیار خانم دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند که برای بیمار وقت صرف می‌کنند. درود و سپاس به ایشان
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/04
پزشک را توصیه می‌کنمتشخیص فوق العاده خوب و درمان عالی خوش برخورد و مهربان بسیار متعهد و منصف
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/19
پزشک را توصیه می‌کنمکاملا راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
خانم دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستن امروز برای پر کردن دندانم مراجعه کردم علاوه بر کار خوبشان بسیار خانم مودب و انسان شریفی هستن.

دکتر مریم اخیانی، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مریم اخیانی در تهران، ستارخان، مهر سر غربی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66513153 تماس بگیرید.

تاکنون 4.7K نفر از پروفایل دکتر مریم اخیانی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 75٪ مراجعین (16 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم اخیانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم اخیانی امروز 12:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم اخیانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم اخیانی: تهران، تهران، ستارخان، مهر سر غربی
  • تلفن مطب دکتر مریم اخیانی: 021-66513153
  • تخصص دکتر مریم اخیانی: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل