ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
824
دکتر مریم حجتی اشرفی

مریم حجتی اشرفی

شماره نظام پزشکی: 115104
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - بهشتی. خیابان قائم مقام فراهانی. کوچه دهم. پلاک 24. طبقه 6. واحد28
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم حجتی اشرفی را داشته است.

نظرات در مورد مریم حجتی اشرفی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مریم حجتی اشرفی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مریم حجتی اشرفی در بهشتی. خیابان قائم مقام فراهانی. کوچه دهم. پلاک 24. طبقه 6. واحد28 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88317850 تماس بگیرید.

تاکنون 824 نفر از پروفایل دکتر مریم حجتی اشرفی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم حجتی اشرفی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم حجتی اشرفی فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم حجتی اشرفی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم حجتی اشرفی: تهران، بهشتی. خیابان قائم مقام فراهانی. کوچه دهم. پلاک 24. طبقه 6. واحد28
  • تلفن مطب دکتر مریم حجتی اشرفی: 021-88317850
  • تخصص دکتر مریم حجتی اشرفی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل