ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
792
کارشناس مریم خسرویان ریزی

مریم خسرویان ریزی

شماره نظام پزشکی: م-64285
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

زرین شهر - زرین شهر، باهنر جنوبی، شهید عابدی
درباره من

زنان -زایمان- مامایی -IUD-پاپ اسمیر -بیماری های زنان-مسائل جنسی- مشاوره پیش از بارداری -انجام مراقبت های دوران بارداری و پس از زایمان -آزمایش تشخیصی زگیل تناسلی (HPV Typing _CO Test)- تزریق واکسن گارداسیل برای پیشگیری از ویروس زگیل تناسلی-درمان واژینیسموس و …

استفاده از بروزترین و کم عارضه ترین برندهای IUD

 

با ۱۷سال سابقه ی کار

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم خسرویان ریزی را داشته است.

نظرات در مورد مریم خسرویان ریزی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس مریم خسرویان ریزی، کارشناس مامایی در شهر زرین شهر است. مطب کارشناس مریم خسرویان ریزی در زرین شهر، باهنر جنوبی، شهید عابدی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-52270195 تماس بگیرید.

تاکنون 792 نفر از پروفایل کارشناس مریم خسرویان ریزی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مریم خسرویان ریزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس مریم خسرویان ریزی فردا 5:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مریم خسرویان ریزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مریم خسرویان ریزی: زرین شهر، زرین شهر، باهنر جنوبی، شهید عابدی
  • تلفن مطب کارشناس مریم خسرویان ریزی: 031-52270195
  • تخصص کارشناس مریم خسرویان ریزی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل