ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
180K
دکتر مریم دهقانی

مریم دهقانی

15 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 128831
فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
4.5
از ۵
رضایت (711 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - مرکز مشاوره پذیرش24
درباره من

دارای بورد تخصصی داخلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران و بورد فوق تخصصی غدد و متابولیسم از دانشگاه شهید بهشتی.

 

فعالیت ها
3149 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 2 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم دهقانی را داشته است.

نظرات در مورد مریم دهقانی

4.5
از ۵
رضایت (711 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
ن ک
نسرین کرمی زرینی
ویزیت شده
سه روز پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
1.0
پزشک را توصیه نمی کنم
سلام ،با دکتر مریم دهقانی از طریق ویزیت آنلاین صحبت کردم ،خیلی مختصر و با صدای آرام ویس میفرستاد انگار دزدکی و به اجبار داره وقت میزاره ،فقط آزمایش و سونوگرافی نوشت و الان چند روز هست که براش پیام فرستادم که منو راهنمایی بکنه ولی همراهی نمیکنه من که از ویزیت ایشان راضی نیستم و باید ویزیت رو بهم پس بده اگه من با یک دکتر در درمانگاه صحبت میکردم خیلی خیلی بهتر بود و هیچ وقت دکتر رو به هیچ کس معرفی نخواهم کرد از لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارم خواهشمندم ویزیت رو بهم پس بده تا بچه ام رو به یک دکتر دیگه ببرم تا حداقل به یک نتیجه مطلوب برسم .
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ع ش
عبدالله شمس الدینی
ویزیت شده
هشت ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه میکنم
با سلام خدمت شما من از خانم دکتر خیلی خیلی ممنونم، با این که مشکلم جوری بود که مجبور بودم وویس طولانی بگیرم و بفرستم متوجه شدم کامل به وویسم گوش بدن و در ادامه سوالاتی ازم پرسیدند که جواب شون دادم و آزمایشاتی برام نوشتند که قرار شد انجام بدم و عکس بگیرم براشون بفرستم فکر نمی کردم با یه استاد فوق تخصص به این راحتی بتونم ارتباط بگیرم اونم از یه روستای خیلی دور افتاده برنامه تون واقعا عالیه و اگر قرار باشه نمره بدم نمره برنامه تون و بیست و نمره خانم دکتر هم از بیست هم بالاتره
5
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س ح
سکینه حسانی
پنج ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
مادر من بیشتر از یک سال هست که تحت نظر ایشون هستن. تا قبل از ویزیت دکتر دهقانی مادرم بیش از پنج سال این بیماری رو داشت و همیشه هر چند ماه یکبار به مشکل اورژانسی ختم می شد ولی بعد از اولین ویزیت که با دکتر دهقانی داشتن و تجویز داروشون فقط یک ماه و نیم طول کشید تا بیماریشون کاملا تحت کنترل قرار بگیره و همچنان هم همینجور هست خدا رو شکر. همدردی و اهمیت دادن به بیمار و پاسخ دادن به همه ی سوالها با صبر و حوصله و مخصوصا سواد بالای ایشون از ویژگیهای خیلی برجسته شون هست.
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ل س
لیلا سلیمانی
ویزیت شده
دهیک ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
پزشک را توصیه میکنم
باسلام واحترام آشنایی باسرکارخانم دکتر دهقانی مایه مباهات بنده بود،ایشان پزشکی حاذق، متخصص، متعهد،بااخلاق وخیلی دلسوز و‌ پیگیر درمان می باشند، حتی بعد از اتمام زمان ویزیت ایشان در کمال تواضع و محبت جوابگوی تمام سؤالات بنده بودند، از محبت، توجه، دقت، حوصله و دلسوزی ایشان در امر درمان و پاسخگویی به سؤالات بنده درنهایت صبوری تمام، بی نهایت سپاسگزارم از درگاه خدای هو الشافی برای ایشان وخانواده محترم ، سلامتی وتوفیق روزافزون خواستارم.
6
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ع ف
عطیه فرجی
یک سال پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
سلام بسیار دکتر با حوصله ب حرفای من درمورد بیماری و داروهای مادرم گوش دادن بعد از اون هم پیگیر کارهای درمانی مادرم بودن داروها و آزمایشش رو نوشتن و خود سایت هم پیگیری میکردن ک کارها درست پیش بره با تشکر فراوان از دکتر بسیار حاذق و ماهر و همچنین از سایت. 24 برای زحماتی ک برای مادرم کشیدن براشون بهترین آرزوها رو دارم و 24هزار آرزوی قشنگ بابت تمام پرسنل زحمتکش این سایت خوب رو دارم
9
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
غ م
غلامرضا منصوری
ویزیت شده
ده ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
بسیارعالی،درزمان تعیین شده اقدام به معاینه آنلاین نمودندن، برخورد خوب و علم بالای خانم دکتر ستودنی است ، حسن میگه بسیار دکتر مهربانی هستن و برای بیمارستان وقت میذارن. لازم است از هم اینجا ازشون قدردانی کنم .ما توانستیم زمان را مدیریت کنیم و بصورت آنلاین بیمارمان با سوالات خانم دکتر و چک آزمایشات دارو و دیگر مراحل درمانی انجام شود . انشاءالله دستشون شفا باشد
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ک ب
کاربر بی نام
شش ماه پیش
4.7
پزشک را توصیه میکنم
نحوه برخورد پزشک بسیااار با احترام ،صمیمی و ماهرانه هست . کامل به سؤالاتتون با حوصله پاسخ میدن عجله ای برای پایان دادن به مکالمه ندارن پیگیر مراحل درمانی بیمار هستن و براشون مهمه من واقعا دکتر دهقان رو پیشنهاد میکنم و خودمم با اینکه نمیتونم حضوری ویزیت بشم ترجیح میدم آنلاین تحت نظر ایشون باشم و خیالم راحت باشه .
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پ ن
پروین نهروانیان
ده ماه پیش
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با درود میتونم بگم دکتری بودن که تا حالا ویزیت آنلاین شدم بسیار سرموقع و تا چندروز در دسترس بودن و پیگیر و نسخه نوشتن و در حال درمان هستم از مسئولیت پذیری و وقتی که میزارن و ادب و شخصیتشون هر چی بگم کم گفتم در خصوص درمان نیز چون در مرحله ابتدایی هستم نمیتونم اظهارنظر کنم ولی خیلی با دقت هستن
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
ف ا
فیض اله بازوند
ویزیت شده
هفت ماه پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
با عرض سلام از اپلیکیشن 24 تشکر ویژه میشود که بهترین دکترها را معرفی می‌کند دکتر دهقانی دکتر فوق‌العاده است که بیمار خود را آنلاین کامل ویزیت میکن. به حرفهای بیمار خود کاملاً گوش می‌دهد ووقت میگذارد خوش برخورد است و معالجه را خوب ادامه می‌دهد . ممنون از ایشان.من الان تحت درمان ایشان هستم.
2
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
س م
سيده مهسا موسوي
ویزیت شده
شش روز پیش
|
ویزیت آنلاین پذیرش24
5.0
پزشک را توصیه میکنم
رفتار و برخورد پزشک خیلی مهربان و با حوصله بوده البته بنده فعلا در مرحله انجام ازمایشات هستم بعد از ارائه جواب ازامیشات مرحله درمان بنده توسط خانم دکتر اغاز میشه
مفید بود؟
ارسال کن
ارسال
پذیرش۲۴
مریم دهقانی

دکتر مریم دهقانی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم در شهر تهران است. مطب دکتر مریم دهقانی در مرکز مشاوره پذیرش24 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 180K نفر از پروفایل دکتر مریم دهقانی، فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم بازدید کرده‌اند؛ همچنین 90٪ مراجعین (711 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 566 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم دهقانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم دهقانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم دهقانی: تهران، مرکز مشاوره پذیرش24
  • تلفن مطب دکتر مریم دهقانی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مریم دهقانی: فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل