ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
879
دکتر مریم رهنمائیان

مریم رهنمائیان

شماره نظام پزشکی: 159377
دکترای حرفه‌ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شیراز ،میدان احسان خیابان پرستار
درباره من

در مطب دکتر مریم رهنمائیان خدمات زیر انجام می شود:

تزریق بوتاکس،مزوبوتاکس،بوتاکس ضد تعریق،

تزریق ژل،مزوژل،اصلاح کشیدگی و رفع نواقص صورت،کانتورینگ و زاویه سازی،جوانسازی،درمان لک و ریزش مو

رزومه کاری : 

  • * پزشک با ۸ سال سابقه و تجربه کاری در حوزه طبابت پزشکی در مراکز اورژانس بیمارستانی و در مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
  • *سابقه طبابت و مسئول فنی کلینیک های پوست و مو
  • * پزشک با سابقه کار در مرکز کرونا
  • * مدیر و سرپرست مراکز خدمات جامع سلامت شهری 

روش های ارتباطی جهت مشاوره با مراجعین محترم به صورت انلاین در پیام رسان ها و تلفنی انجام میگیرد‌و پیام رسان واتس اپ دردسترس است.

خدمات قابل ارائه در مشاوره اینجانب شامل موارد زیر است :

  • *ثبت و صدور بیمه ای یا ازادنسخه های الکترونیک(بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت)جهت کلیه نسخه های چکاپ،دارویی،ازمایشات وسونوگرافی و عکس برداری ها و سایر امور پاراکلینیکی

تفسیر ازمایشات فردی یا چکاپ 

* تشخیص و درمان کلیه بیماری های داخلی ، عمومی ، اطفال و نوزادان و بیماری های عفونی (ویروسی / کرونابیماری های اعصاب وروان و اختلالات پوست و مو و سایر بیماری های مرتبط از جمله قلبی عروقی ، فشار خون ، دیابت(قند خون) و نارسایی های کلیوی و کبدی

*مشاوره و تشخیص و درمان بیماری های اعصاب و روان از جمله افسردگی و اضطراب صورت لزوم مراجعه کننده محترم به متخصص روانپزشک ارجاع می گردد.

* مشاوره در مورد داروها و تداخلات دارویی و تزریقات 

  • * مشاوره غربالگری ها و مراقبت های دوران بارداری 
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم رهنمائیان را داشته است.

نظرات در مورد مریم رهنمائیان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مریم رهنمائیان، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مریم رهنمائیان در شیراز ،میدان احسان خیابان پرستار واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 879 نفر از پروفایل دکتر مریم رهنمائیان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم رهنمائیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم رهنمائیان 16 اردیبهشت 4:15 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم رهنمائیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم رهنمائیان: تهران، شیراز ،میدان احسان خیابان پرستار
  • تلفن مطب دکتر مریم رهنمائیان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مریم رهنمائیان: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل