ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2K
دکتر مریم رهنما

مریم رهنما

شماره نظام پزشکی: 147662
متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
طب فیزیکی و توانبخشی
100%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

فیروز آباد - بولوارشهید چگینی،بیمارستان قائم
درباره من

بنده دکتر مریم رهنما هستم.تحصیلات تخصص طب فیزیکی و توانبخشی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به اتمام رسانده ام.

تخصص بنده،از تخصصهای جدید کشور می باشد که پایه گذار آن در ایران،استاد گرامی آقای دکتربهروز کاظمی هستند.بنده در کلینیک تخصصی بیمارستان،سعی بر درمان،تشخیص و توانبخشی بیماریهای عضلانی،اسکلتی و مفاصل و ستون فقرات دارم.

وجه تمایز رشته طب فیزیکی،درمان غیر جراحی انواع دردهای مفاصل و ستون فقرات هست که با کم خطرترین روش ممکن برای شما انجام می شود.

از دیگر خدماتی که در مطب بنده برای بیماران گرامی انجام میشود،انجام نوارعصب و عضله می باشد که در رشته طب فیزیکی،دستیاران تخصصی، یک سال و نیم از زمان تحصیل خود را در این زمینه صرف کرده اند و تجربه بسیار مهمی در انجام این تست دارند.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم رهنما را داشته است.

نظرات در مورد مریم رهنما

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

پ ا
پروین اسدی
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر مریم رهنما
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر خوش برخورد وخوش اخلاق هستن برای تنگی نخاع مراجعه کردم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مریم رهنما، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر فیروز آباد است. مطب دکتر مریم رهنما در بولوارشهید چگینی،بیمارستان قائم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2K نفر از پروفایل دکتر مریم رهنما، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم رهنما در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم رهنما امروز 9:15 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم رهنما، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم رهنما: فیروز آباد، بولوارشهید چگینی،بیمارستان قائم
  • تلفن مطب دکتر مریم رهنما: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مریم رهنما: متخصص طب فیزیکی و توانبخشی/ طب فیزیکی و توانبخشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل