ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
847
دکتر مریم زارع مهرجردی

مریم زارع مهرجردی

شماره نظام پزشکی: 173356
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یزد - یزد، طالقانی، امید، شایان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم زارع مهرجردی را داشته است.

نظرات در مورد مریم زارع مهرجردی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
مریم زارع مهرجردی

دکتر مریم زارع مهرجردی، دکترای دندانپزشکی در شهر یزد است. مطب دکتر مریم زارع مهرجردی در یزد، طالقانی، امید، شایان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-37257255 تماس بگیرید.

تاکنون 847 نفر از پروفایل دکتر مریم زارع مهرجردی، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم زارع مهرجردی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مریم زارع مهرجردی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم زارع مهرجردی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم زارع مهرجردی: یزد، یزد، طالقانی، امید، شایان
  • تلفن مطب دکتر مریم زارع مهرجردی: 035-37257255
  • تخصص دکتر مریم زارع مهرجردی: دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل