ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
927
دکتر مریم شیری

مریم شیری

شماره نظام پزشکی: 93815
متخصص طب اورژانس
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین طب تسکینی و درد منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - بزرگراه حکیم بیمارستان میلاد بخش اورژانس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم شیری را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مریم شیری

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع
علی
1401/07/07
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر مریم شیری اینجانب سرهنگ بازنسشته علی محمودتبار با توجه تب شدید و مراجعه به اورژانس بیمارستان سجاد در بعداز ظهر سه شنبه مورخ ‌5/ 7 / 1401 با ویزیت سرکار خانم و انجام ازمایشات کلی و تشخیص عفونت ادراری با بهترین تجویز دارو امروز پنجشنبه حالم بسیار خوب واز زندگی و ارامش دو باره بمن هدیه نمودید. بهترین سلامتی و ارزوی موفقیت وپیشرفت در تمامی مراحل زندگیت همیشه شاد و خرم باشید و خدا نگهدارخودت و عزیزانت باشد امین ممنون از بابت همه زحمت ها و سرکشی از تختم بهترین حال را برگرداندی خدا حال تو را بهترین حال قرار بده تا در ویزیت بیماران بهترین طبابت را داشته باشید سپاس سپاس تشکر و قدردانی از همه توجات و خدا در راه بهترین خدمت کمکت کند امین با بهترین تقدیم احترام علی محمودتبار بشماره تماس ************
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مریم شیری، متخصص طب اورژانس در شهر تهران است. مطب دکتر مریم شیری در بزرگراه حکیم بیمارستان میلاد بخش اورژانس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 927 نفر از پروفایل دکتر مریم شیری، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم شیری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم شیری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم شیری: تهران، بزرگراه حکیم بیمارستان میلاد بخش اورژانس
  • تلفن مطب دکتر مریم شیری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مریم شیری: متخصص طب اورژانس/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل