ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر مریم طالب شوشتری

مریم طالب شوشتری

شماره نظام پزشکی: 108805
متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری
100%
رضایت (3 نظر)
پزشکان آنلاین عفونی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

برازجان - میدان هفده شهریور، انتهای خیابان چمران
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم طالب شوشتری را داشته است.

نظرات در مورد مریم طالب شوشتری

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: تب عفونی
دکتر فرشته ای است که با منش انسانی دلسوز متدین .پر تلاش خوش برخورد که تمام جوانب درمان از جمله مد نظر گرفتن شرایط سخت همراهان بیمار و دلداری امید بخشی و پاسخگو بودن .ساده و بی آلایش و تمام همت خود را صرف سلامتی بیمار کرده ودر جریان بیماری مادر بخاطر شدت وخامت بیماری خانم دکتر با اینکه در استراحت بودند ولی تا اذان صبح مرتب تماس داشته و مرتب دستورات و آنچه که مفید بود انجام دادند .کلمات و بیان قاصر از بزرگواری ایشان است در حالیکه در تعطیلات نوروزی بودند به پیام این کمترین جواب داده و داروهای جدید و آزمایش دیگر دستور داده و پس از فرستادن جواب خدمتشان ما را امیدوار و دعا خیر نمودن خداوندا به این فرشته نجات بخش .مهربان مردم‌دار .با گذشت پر تلاش .با محبت با صفا .......همیشه در هر حال سلامتی عطا فرما و خیر دنیا و سعادت اخروی را که زیبنده اوست نصیبش بگردان .حقیر .پسر بزرگ بیمار بسی خادم بنام جهانبخش پاپی هستم که برای سلامتی مادرم بعد شکر خدا سر تعظیم فرود می‌آورم به مقام دکتر شوشتری .موفق باشید
1پسندیدنگزارش
ارسال
غ م
غلامرضا مخلصی
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه عالی بود. خوب خوب شدم مراحعه با زخم و عفونتی چندین ماهه و کهنه. حاذق و ماهر و شناخت در امر بیماریهای بومی و پیگیر در درمان تا حصول بهبودی کامل و دلسوز
2پسندیدنگزارش
ارسال
پذیرش۲۴
مریم طالب شوشتری

دکتر مریم طالب شوشتری، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر برازجان است. مطب دکتر مریم طالب شوشتری در میدان هفده شهریور، انتهای خیابان چمران واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 077-34245918 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر مریم طالب شوشتری، متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم طالب شوشتری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم طالب شوشتری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم طالب شوشتری: برازجان، میدان هفده شهریور، انتهای خیابان چمران
  • تلفن مطب دکتر مریم طالب شوشتری: 077-34245918
  • تخصص دکتر مریم طالب شوشتری: متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل