ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
917
کارشناس مریم فتحیان

مریم فتحیان

10 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: م-38260
کارشناسی مامایی
پزشکان آنلاین زنان، زایمان و نازایی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

سقز - محل کار: بیمارستان تامین اجتماعی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم فتحیان را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مریم فتحیان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس مریم فتحیان، کارشناس مامایی در شهر سقز است. مطب کارشناس مریم فتحیان در محل کار: بیمارستان تامین اجتماعی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 087-3230460 تماس بگیرید.

تاکنون 917 نفر از پروفایل کارشناس مریم فتحیان، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مریم فتحیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مریم فتحیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مریم فتحیان: سقز، محل کار: بیمارستان تامین اجتماعی
  • تلفن مطب کارشناس مریم فتحیان: 087-3230460
  • تخصص کارشناس مریم فتحیان: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل