ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر مریم فروزان مهر

مریم فروزان مهر

16 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 119229
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (12 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: خ امام خمینی،‌مابین خوش ورودکی، پ802، واحد 7 | محل کار: درمانگاه قایم نیروی انتظامی (همت غرب)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم فروزان مهر را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مریم فروزان مهر

100%
رضایت (12 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/06
پزشک را توصیه می‌کنمبرای دخترم هم روکش هم جراحی و هم ترمیم انجام دادند. عالییییی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
پسر من همه جا بردم گفتن باید بیهوش بشه کلی کار داره ولی آوردیم پیش خانم دکترفوق العاده عالی بود هم کارش هم اخلاق زیباشون خدا بهشون سلامتی بده
ا
الناز
1402/06/20
پزشک را توصیه می‌کنمعااااااااااالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/20
پزشک را توصیه می‌کنماخلاق خوب دکتر برای اطفال مثال زدنی است
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عباس
1401/10/09
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محمدنیکان
1401/07/18
پزشک را توصیه می‌کنمخوش برخورد ترین و صبور ترین دندانپزشک
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/25
پزشک را توصیه می‌کنمسلام پسرم از دندان پزشکی خیلی می ترسید تا حدی که از ترس وگریه لکنت می گرفت اما وقتی بردم پیش خانم خدا خیرش بده خیلی خونسرد و با مهربانی کارش رو انجام داد که پسرم دیگه از دندانپزشکی نمی ترسه
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زینب
1400/12/20
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر دیروز دختر 5 ساله ام رو که پراز استرس و ترس بود رو ویزیت کردن. در صورتی ک یه دکتر دیگه گفته بودن باید بیهوش بشه. خانم دکتر انقد با حوصله و مهربون و خوش اخلاق و خوش برخورد بودن ک دختر من تا پایان کار عصب کشی با خانم دکتر همکاری کرد و بدقلقی اصلن نکرد. من که تا عمر دارم دعاگوشونم. خدا انءشاالله به خانم دکتر عمر با عزت ببخشه. که تو این شرایط اقتصادی هم هوای مریضشاشون رو دارن. من که هرچی بگم کم گفتم. عالی بودن عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
به نظر من ایشون بدون شک باحوصله ترین و بهترین دندانپزشک حوزه اطفال هستند .دختر من رو هیچ دکتری قبول نکردن بدون بیهوشی براش کار انجام بدن یک اشنا در کمال استیصالِ من، ایشون رو بهم معرفی کرد .تمام امور مربوط به درمان دخترم رو به بهترین شکلی و با صبر و حوصله در دو سه جلسه انجام دادن. به نظر من ایشون فرشته خدا هستن برای بچه ها.

دکتر مریم فروزان مهر، دکترای دندانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مریم فروزان مهر در مطب: خ امام خمینی،‌مابین خوش ورودکی، پ802، واحد 7 | محل کار: درمانگاه قایم نیروی انتظامی (همت غرب) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-66178297 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر مریم فروزان مهر، دکترای دندانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (12 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مریم فروزان مهر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای دندانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مریم فروزان مهر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مریم فروزان مهر: تهران، مطب: خ امام خمینی،‌مابین خوش ورودکی، پ802، واحد 7 | محل کار: درمانگاه قایم نیروی انتظامی (همت غرب)
  • تلفن مطب دکتر مریم فروزان مهر: 021-66178297
  • تخصص دکتر مریم فروزان مهر: دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل