ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.4K
 مریم کریمی

مریم کریمی

شماره نظام پزشکی: 144954
پوست،مو،زیبایی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
84%
رضایت (7 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، شیخ صدوق شمالی، کوچه شهید نورالهی (29)، ساختمان آیریک، طبقه سوم، واحد 304
دکتر مریم کریمی پوست و مو، زیبایی و زخم  عضو انجمن لیزر ایران هدف ما از ابتدا، تاسیس یک مجموعه کامل برای ارائه خدمات صادقانه همراه با دانش پزشکی در بالاترین سطح ممکن، به مراجعه کنندگان عزیز است. در این مرکز سعی ما براین است که در محیطی صمیمی، آرام و دلپذیر بهترین و به روز ترین خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه پوست و مو، زیبایی، لیزر، خدمات لاغری و تناسب اندام به مراجعه کنندگان عزیزمان عرضه شود. همواره تلاش کرده ایم تا همگام با سایر کشورهای پیشرفته، جدیدترین دستگاهها و دستاوردهای دانش و فناوری روز دنیا را در این مجموعه گرد‌هم آوریم تا با کمک بهترین مواد و داروهای پوستی، ایده‌آل ‌ترین درمان و نتیجه را در اختیار مراجعه کنندگان‌مان بگذاریم. ما مفتخریم که یکی از اولین مجموعه‌ها در ایران هستیم که برترین تکنولوژی روز دنیا «LDMmed» که تحولی شگرف در زمینه پوست و زیبایی است، را در اختیار داریم. در این راستا مجموعه ما آماده است تا کلیه خدمات زیر را در اختیار مراجعه کنندگان قرار بدهد: ● LDM-MED & LDM Combination therapy ● درمان نوین و تخصصی روزاسه و پوست های حساس ● درمان های نوین و تخصصی لک و تیرگی دور چشم ● درمان های نوین و تخصصی جوش و جای جوش ● درمان تخصصی زخم، سوختگی و ترمیم ● درمان استرچ مارک و ترک های پوستی ● مشاوره و درمان بیماری های پوستی ● فیشیال و پاکسازی تخصصی پوست ● پیلینگ و لایه برداری تخصصی ● جوانسازی و کاهش چین چروک ● خال برداری و ضایعات پوستی ● لاغری موضعی و کاهش سایز ● میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ ● درمان اسکار و جای زخم ● مزوتراپی و مزوژل ● تزریق ژل و فیلر ● لیزر موهای زائد ● آبرسانی و لیفت ● تزریق بوتاکس ● آر اف (RF) ● پلاسما جت ● هایفو اینستاگرام: https://instagram.com/doctorkarimi وبسایت: doctor-karimi.com ایمیل: info@doctor-karimi.com

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مریم کریمی را داشته است.

نظرات در مورد مریم کریمی

84%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.2
مهارت و تخصص پزشک
4.6
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز
زهرا
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر مریم کریمی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار باحوصله وبااخلاق بودند. من کلا از مراجعه به ایشان بسیار راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ح
حمید
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه برخورد و رفتار مناسب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
سلام لطفا هزینه اندولیفت را بفرمایید
س ع
سید علی
ویزیت شده
1401/10/16 | مطب دکتر مریم کریمی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار پزشک خوش اخلاق و محترمی بودند ، و رفتار پرسنلشون هم بسیار خوب بود .
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
هزینه ویزیت وداروهاش سنگین هست ؟؟

مریم کریمی، دکترای پزشکی در شهر اصفهان است. مطب مریم کریمی در اصفهان، شیخ صدوق شمالی، کوچه شهید نورالهی (29)، ساختمان آیریک، طبقه سوم، واحد 304 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-31324808 تماس بگیرید.

تاکنون 3.4K نفر از پروفایل مریم کریمی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 84٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات مریم کریمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب مریم کریمی امروز 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام مریم کریمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب مریم کریمی: اصفهان، اصفهان، شیخ صدوق شمالی، کوچه شهید نورالهی (29)، ساختمان آیریک، طبقه سوم، واحد 304
  • تلفن مطب مریم کریمی: 031-31324808
  • تخصص مریم کریمی: پوست،مو،زیبایی|دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل