ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.4K
دکتر مسعود ساعت چی

مسعود ساعت چی

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 39232
متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)
دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
100%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین دهان و دندان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - محل کار: دانشکده دندانپزشکی اصفهان | مطب: خیابان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-مجتمع پارسیان-طبقه سوم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مسعود ساعت چی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مسعود ساعت چی

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/12
پزشک را توصیه می‌کنمسلام .تصادف کرده بودم آقای دکتر عالی درمان کردن من را خدا سلامتی بهشون بده
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/07
پزشک را توصیه می‌کنممن سال 95 بیمار اقای دکتر بودم برای 3 دندانی که قبلا توسط پزشکانی دیگر عصب کشی شده بود ولی متاسفانه به دلیل عصب کشی ناشیانه کار به عفونت و التهاب دندان هام کشید همه گفتند باید دندانتون رو بکشید تا یه دندان پزشک اقای دکتر ساعتچی عزیز رو معرفی کردن واقعا مدیونشون هستم من ندیدم مانندشون ،دکتر ساعتچی عزیز با اخلاق بسیار عالی با مهارت فوق العاده، صبورانه و با دقت تمام کار درمان بنده رو انجام دادن از تمیزی مطبشون و رعایت اصول بهداشتی در حین کار و گذاشتن تایم لازم فقط برای بیمار و.... که واقعیت من در معروف ترین مطب پزشکان اصفهان تا به امروز مثل ایشون ندیدم . به امید روزی که تمام پزشکان عزیزمون ایشون رو الگوی خود قرار بدن
پسندیدنگزارش
ارسال
خ
خدیجه
سلام می بخشید آیا ترمیم هم انجام میدهند و کارشون در زمینه ترمیم چطور ؟
ن ر
نفیسه رضایی
1402/05/01
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان جناب آقای دکتر فوق العاده عالی هست،ایشون حداقل داخل اصفهان بهترین پزشک در زمینه تخصص خودشون هستند که این علاوه بر نظر من به عنوان بیمار،نظر خیلی از پزشکان همکارشون هست که ایشون را به بهترین پزشک نام میبرند در مورد مدت زمان میتونم بگم کامل ترین زمان را درنظر میگیرند و صبورانه با دقت خیلی زیاد درمان را انجام میدند داروهای مصرفی که جناب دکتر پیشنهاد میکنن از همه جهات مناسب شرایط حال بیمار هست و نحوه برخوردشون هم بسیار محترمانه است من شخصا به دفعات برای درمان به آقای دکتر مراجعه کردم ،میتونم بگم با اطمینان خاطر درمان خودتون به آقای دکتر بسپارین
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مسعود ساعت چی، متخصص اندودانتیکس در شهر اصفهان است. مطب دکتر مسعود ساعت چی در محل کار: دانشکده دندانپزشکی اصفهان | مطب: خیابان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-مجتمع پارسیان-طبقه سوم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-37922846 تماس بگیرید.

تاکنون 3.4K نفر از پروفایل دکتر مسعود ساعت چی، متخصص اندودانتیکس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مسعود ساعت چی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص اندودانتیکس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مسعود ساعت چی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مسعود ساعت چی: اصفهان، محل کار: دانشکده دندانپزشکی اصفهان | مطب: خیابان چهارباغ بالا-روبروی شرکت زمزم-مجتمع پارسیان-طبقه سوم
  • تلفن مطب دکتر مسعود ساعت چی: 031-37922846
  • تخصص دکتر مسعود ساعت چی: متخصص درمان ریشه (اندودانتیکس)/ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل