ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
809
دکتر مسعود شهابيان

مسعود شهابيان

شماره نظام پزشکی: 114008
متخصص طب اورژانس
پزشکان آنلاین طب تسکینی و درد منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

درباره من

⮜ بیوگرافی

دکتر مسعود شهابیان هستم، متخصص طب اورژانس، با 16 سال سابقه طبابت که در شهرهای مختلفی مانند خاش (استان سیستان و بلوچستان)، مشهد، کرمانشاه و تهران طبابت نموده ام و اکنون در بیمارستان بعثت تهران مشغول درمان بیماران می باشم!

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مسعود شهابيان را داشته است.

نظرات در مورد مسعود شهابيان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مسعود شهابيان، متخصص طب اورژانس در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر مسعود شهابيان در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 809 نفر از پروفایل دکتر مسعود شهابيان، متخصص طب اورژانس بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مسعود شهابيان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص طب اورژانس ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مسعود شهابيان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مسعود شهابيان: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر مسعود شهابيان: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مسعود شهابيان: متخصص طب اورژانس
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل