ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
978
دکتر مسعود منصورسمائی

مسعود منصورسمائی

شماره نظام پزشکی: 69611
پوست و مو و زیبایی )(ژل،بوتاکس،جراحی، لیزر،کربوکسی و....
همین الان آنلاین ویزیت شوید
200,000 تومان
ویزیت آنلاین در پیام رسان:
ایتا
واتساپ
تضمین بازپرداخت مبلغ ویزیت در صورت نارضایتی
امکان برقراری تماس با این پزشک وجود دارد.
تا ۳ روز می‌توانید هر سوالی دارید از پزشک بپرسید
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، باباخانلو، شیخ صفی، بین میدان نامجو و علی مقسمی
درباره من

بیماریهای پوست و مو زیبایی(جراحی توده های زیر پوستی،جراحی برداشتن خال ،و زگیل و …..لیفت صورت و اصلاح فرم بینی،وزاویه فک،وجراحی بوکال فت،مزترابی صورت زیر چشم و مو،تزریق بوتاکس در مارک های دلخواه بیمار .تزریق ژل و فیلتر نواحی مختلف صورت و….و لیفت با نخ و سایر کارای زیبایی با سابقه ۱۸ سال فعالیت

فعالیت ها
4 مشاوره فعال
ویزیت آنلاین موفق
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مسعود منصورسمائی را داشته است.

نظرات در مورد مسعود منصورسمائی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مسعود منصورسمائی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر مسعود منصورسمائی در تهران، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، باباخانلو، شیخ صفی، بین میدان نامجو و علی مقسمی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77568080 تماس بگیرید.

تاکنون 978 نفر از پروفایل دکتر مسعود منصورسمائی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مسعود منصورسمائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مسعود منصورسمائی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مسعود منصورسمائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مسعود منصورسمائی: تهران، تهران، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، باباخانلو، شیخ صفی، بین میدان نامجو و علی مقسمی
  • تلفن مطب دکتر مسعود منصورسمائی: 021-77568080
  • تخصص دکتر مسعود منصورسمائی: پوست و مو و زیبایی )(ژل،بوتاکس،جراحی، لیزر،کربوکسی و....
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل