ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
879
دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری

مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری

شماره نظام پزشکی: 84621
متخصص بیهوشی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان طالقانی تقاطع شریعتی بیمارستان پاسارگاد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری را داشته است.

نظرات در مورد مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری، متخصص بیهوشی در شهر تهران است. مطب دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری در خیابان طالقانی تقاطع شریعتی بیمارستان پاسارگاد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88828001 تماس بگیرید.

تاکنون 879 نفر از پروفایل دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری، متخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری فردا 7:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری: تهران، خیابان طالقانی تقاطع شریعتی بیمارستان پاسارگاد
  • تلفن مطب دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری: 021-88828001
  • تخصص دکتر مصطفی ذوالفقاری فریدونکناری: متخصص بیهوشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل