ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر مصطفی صالحی

مصطفی صالحی

28 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 55571
متخصص بیماری‌های داخلی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین داخلی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

برازجان - مطب: خیابان بیمارستان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مصطفی صالحی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد مصطفی صالحی

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر صالحی در قید حیات نیستند اما یاد ایشان همواره در قلب تک تک دشتستانی ها جاریه. ایشان بهترین اخلاق و بالاترین سطح دانش و تجربه رو در تخصص داخلی داشتند و به ویژه برای تنگی نفس به من نتایج چشمگیر و درمان هدیه دادند دقیقا زمانی که خودشون با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کردند با نهایت صبوری به مردم خدمت کردن. روحت شاد مرد نازنین
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مصطفی صالحی، متخصص بیماریهای داخلی در شهر برازجان است. مطب دکتر مصطفی صالحی در مطب: خیابان بیمارستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر مصطفی صالحی، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مصطفی صالحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مصطفی صالحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مصطفی صالحی: برازجان، مطب: خیابان بیمارستان
  • تلفن مطب دکتر مصطفی صالحی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مصطفی صالحی: متخصص بیماری‌های داخلی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل