ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3K
دکتر دکتر مصطفی نجاتیان

دکتر مصطفی نجاتیان

36 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 55608
دکترای حرفه‌ای پزشکی
کارشناسی فیزیوتراپی
95%
رضایت (40 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: سعادت اباد خیابان اوین پلاک ۱ طبقه 4 | محل کار: خیابان کارگر شمالی مرکز قلب تهران بخش بازتوانی قلبی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر مصطفی نجاتیان را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد دکتر مصطفی نجاتیان

95%
رضایت (40 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مینا
1402/07/05
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر نجاتیان به نظر من دکتر حاذقی می‌باشد. من خودم برای مشکل پا رفتم نتیجه گرفتم و هر فردی مشکل ارتوپدی برایش پیش میاد من ایشان را معرفی می کنم و خداروشکر خدمت آقای دکتر رفتند خوب شدند و نتیجه گرفتند.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا س
الهه سادات
1402/03/24
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با حوصله عکس ها را نگاه میکنند و به توضیحات گوش میدهند و مفصل درباره ی بیماری و درمان صحبت میکنند.برای درد کمر پیش چندین دکتر رفتم که گفتن چیزی نیست،عضله شل من بخور.ازشون خواستم عکس بنویسند که بتونم مشکل درد رو متوجه بشم ولی این کار رو نکردند ولی دکتر نجاتیان بسیار با حوصله و دقیق بررسی کردند و دستور عکس دادند و مشخص شد انحراف ستون فقرات دارم. قطعا یک تا دو ساعت در نوبت ویزیت خواهید بود ولی بسیار به تشخیص صحیح ایشون می‌ارزد که آدم زمان بگذاره.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/11/04
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود. کلینیکی بسیار مرتب و محیطی ارامش بخش مدت زمان انتظار 1:30 حدودا
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/11
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک کمر
برای بار اول رفتم همه چی خوب بود و خوب تشخیص دادند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/09/20
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار دکتر خوب عالی هستن واقعا خوش برخورد
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
ناصر
1401/07/30
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک گردن
بسیار دکتر با اخلاق و با سوادی هستندوبا حوصله زیاد و نشان دادن عکس های مختلف توضیح کامل را در مورد دیسک گردن و راهکار مناسب برای درمان ارائه دادند.ممنون از جناب دکتر نجاتیان بزرگوار
پسندیدنگزارش
ارسال
ک ن
کاربر ناشناس
ویزیت شده
1400/07/01
پزشک را توصیه می‌کنمدیسک و ساتیک داشتم وایشان کاملا من را درمان کردند
منبع این نظر: nobat.ir
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر مصطفی نجاتیان، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر مصطفی نجاتیان در مطب: سعادت اباد خیابان اوین پلاک ۱ طبقه 4 | محل کار: خیابان کارگر شمالی مرکز قلب تهران بخش بازتوانی قلبی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-22070875 تماس بگیرید.

تاکنون 3K نفر از پروفایل دکتر دکتر مصطفی نجاتیان، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (40 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 5 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر مصطفی نجاتیان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر مصطفی نجاتیان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر مصطفی نجاتیان: تهران، مطب: سعادت اباد خیابان اوین پلاک ۱ طبقه 4 | محل کار: خیابان کارگر شمالی مرکز قلب تهران بخش بازتوانی قلبی
  • تلفن مطب دکتر دکتر مصطفی نجاتیان: 021-22070875
  • تخصص دکتر دکتر مصطفی نجاتیان: دکترای حرفه‌ای پزشکی/ کارشناسی فیزیوتراپی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل