ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.2K
دکتر مطهره پورعلی

مطهره پورعلی

شماره نظام پزشکی: 150286
تخصص تصویربرداری (رادیولوژی)
95%
رضایت (16 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، بلوار سمیه، 140
درباره من

کلینیک رادیولوژی و سونوگرافی دکتر مطهره پورعلی-ارائه دهنده ی انواع سونوگرافی های عمومی و تخصصی-زنان-بارداری-کالرداپلر-واژینال-پستان و الاستوگرافی-غربالگری مرحله یک و دو بارداری  و….

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مطهره پورعلی را داشته است.

نظرات در مورد مطهره پورعلی

95%
رضایت (16 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.8
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف ر
فهیمه رضازاده
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر مطهره پورعلی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب بود پیشنهاد میکنم به بقیه
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
ویزیت شده
3 ماه پیش | مطب دکتر مطهره پورعلی
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خانم دکتر بسیار خوب بود،تنها اشکال وارد این بود که با وجود ثبت اینترنتی ،ساعت ثبت برای پذیرش ملاک نبود و من دو ساعت منتظر ماندم
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمایشون با حوصله به سوالات من پاسخ دادن و منو راهنمایی کردن که چه غذاهایی رو نخورم و چیا رو بخورم نهایتا گفتن با پزشک خودم هم مشورت کنم.خیلی از برخوردشون راضی بودم .برای بیمار وقت میگذارن .انشالله خیر ببینن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/23
پزشک را توصیه می‌کنممن خیلی راضی بودم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/08
پزشک را توصیه می‌کنمایشان بسیار با حوصله فروتن و خوش برخورد هستند و در حین سونو به بیمار آرامش میدهند من یک بار در مرکز نگاه با ایشان برخورد داشتم برعکس رفتار بسیار بسیار ناشاسیت کار کنان نگاه ایشان بسیار فروتنانه و مهربان با من برخورد کردند درحالی که بسیار استرس داشتم و نگران بودم و در حال حاصر در حال درمان هستم و حاصر هستم به مطب ایشان مراجعه کنم اگر مطب دارند و هزینه را به صورت آزاد بپردازم اگر مطب دارند
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مطهره پورعلی، متخصص رادیولوژی در شهر رشت است. مطب دکتر مطهره پورعلی در رشت، بلوار سمیه، 140 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 013-91005060 تماس بگیرید.

تاکنون 6.2K نفر از پروفایل دکتر مطهره پورعلی، متخصص رادیولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (16 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مطهره پورعلی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مطهره پورعلی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص رادیولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مطهره پورعلی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مطهره پورعلی: رشت، رشت، بلوار سمیه، 140
  • تلفن مطب دکتر مطهره پورعلی: 013-91005060
  • تخصص دکتر مطهره پورعلی: تخصص تصویربرداری (رادیولوژی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل