ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
کارشناس زهرا ملاشاهي

زهرا ملاشاهي

شماره نظام پزشکی: 65795
کارشناسی مامایی

آدرس و تلفن تماس

زاهدان - خیابان غدیر،نبش غدیر۹،درمانگاه لیکو
درباره من

⮜ بیوگرافی

تشخیص و درمان تخمدان پلی کیستیک_واژینیسموس و….

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی زهرا ملاشاهي را داشته است.

نظرات در مورد زهرا ملاشاهي

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس زهرا ملاشاهي، کارشناس مامایی در شهر زاهدان است. مطب کارشناس زهرا ملاشاهي در خیابان غدیر،نبش غدیر۹،درمانگاه لیکو واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09330961959 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل کارشناس زهرا ملاشاهي، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس زهرا ملاشاهي در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس زهرا ملاشاهي امروز 4:20 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس زهرا ملاشاهي، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس زهرا ملاشاهي: زاهدان، خیابان غدیر،نبش غدیر۹،درمانگاه لیکو
  • تلفن مطب کارشناس زهرا ملاشاهي: 09330961959
  • تخصص کارشناس زهرا ملاشاهي: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل