ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.6K
دکتر ملوک ترابی پاریزی

ملوک ترابی پاریزی

شماره نظام پزشکی: 23128
متخصص آسیب شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)
دکترای حرفه ای دندانپزشکی
پزشکان آنلاین آزمایشگاه و تصویربرداری منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

کرمان - خیابان شفا- دانشکده دندانپزشکی- بخش پاتولوژی | خیابان استقلال- کوچه شماره 2- مجتمع پزشکان استقلال
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ملوک ترابی پاریزی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ملوک ترابی پاریزی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر ملوک ترابی پاریزی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان در شهر کرمان است. مطب دکتر ملوک ترابی پاریزی در خیابان شفا- دانشکده دندانپزشکی- بخش پاتولوژی | خیابان استقلال- کوچه شماره 2- مجتمع پزشکان استقلال واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 034-2119021 تماس بگیرید.

تاکنون 1.6K نفر از پروفایل دکتر ملوک ترابی پاریزی، متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ملوک ترابی پاریزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص پاتولوژی دهان و فک- آسیب شناسی دهان و دندان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ملوک ترابی پاریزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ملوک ترابی پاریزی: کرمان، خیابان شفا- دانشکده دندانپزشکی- بخش پاتولوژی | خیابان استقلال- کوچه شماره 2- مجتمع پزشکان استقلال
  • تلفن مطب دکتر ملوک ترابی پاریزی: 034-2119021
  • تخصص دکتر ملوک ترابی پاریزی: متخصص آسیب شناسی فک و دهان (پاتولوژی فک و دهان)/ دکترای حرفه ای دندانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل