ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
899
دکتر ملک جمشید بیرانوند

ملک جمشید بیرانوند

شماره نظام پزشکی: 94574
دکترای حرفه ای پزشکی
78%
رضایت (4 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

استان لرستان- شهرستان بروجرد- شهر بروجرد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ملک جمشید بیرانوند را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد ملک جمشید بیرانوند

78%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.8
مهارت و تخصص پزشک
4.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ن
مهتاب نیازی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر فوق مردمی و بسیار باشخصیت هستن . به نسبت سایر پزشکان بروجرد واقعا متفاوتن تشخیص سریع و درست ؛توضیح برای ازمایشات نحوه انجام داروهارو تک تک معرفی و خلاصه از هیچ جهت کم نمیزارن خدا خیرشون بده مطب دکتر در پذیرش 24 ذکر نشده ایشون در درمانگاه شفق پارس میدان راهنمایی کار میکنن واقعا لیاقتشون بالاتر از کارکردن در ی درمانگاهه .
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ملک جمشید بیرانوند، دکترای پزشکی در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر ملک جمشید بیرانوند در استان لرستان- شهرستان بروجرد- شهر بروجرد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 899 نفر از پروفایل دکتر ملک جمشید بیرانوند، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 78٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ملک جمشید بیرانوند در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ملک جمشید بیرانوند، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ملک جمشید بیرانوند: null، استان لرستان- شهرستان بروجرد- شهر بروجرد
  • تلفن مطب دکتر ملک جمشید بیرانوند: ثبت نشده
  • تخصص دکتر ملک جمشید بیرانوند: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل